Moonwalk



"Moonwalk" är en självbiografi skriven av Michael själv och den kom ut 1988.
I boken berättar Michael om sin förlorade barndom som nästan bara gick ut på att spela in musik och turnéra med sin syskongrupp Jackson Five.
Han berättar också om sin familj, minnen, om alla samarbeten genom åren och annat som faktiskt gjorde att han blev "The King of pop" på 80-talet.

Boken innehåller mycket text, men också (mycket) bilder från JacksonFive-tiden ända fram till Bad.
Boken är riktigt bra enligt mig och jag tycker ni verkligen skall läsa den.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Ja. :)

2010-01-09 @ 21:28:32
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det jag stör mig otroligt på är att dom skulle gått ut med den här boken mer när han var anklagad m.m och inte nu, när det inte behövs..

usch.. jävla media.

2010-01-10 @ 01:27:30
Postat av: Emelie (:

Den har jag ^^

(också)

så himla ledsam bok!

Men en sak som får mig att pirra till i magen är när det står: JAG och MIN vän, o.s.v.

Att det verkligen är han som har skrivit, ska köpa den på engelska också :)

2010-03-21 @ 22:22:53
URL: http://dolcey.blogg.se/
Postat av: Alexandra

den är otroligt berörande. jag började gråta flera ggr när jag läste den, men en sak minns jag extra väl från den: att han köpte godis till sin lillebror randy för sin veckopeng, och att han bjöd killarna som brukade mobba honom i skolan.



Gone Too Soon, Michael! <33

2010-06-15 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild