Elizabeth Taylor om "This Is It"



Elizabeth Taylor, som alla fans vet var Michaels bästa vän i många år. Hon såg "This Is It" och medgav att filmen fick henne att gråta.

Hon kommunicerar främst via internet nu, och hon uppmuntrar alla fans att se filmen, så att de kan se Michaels slutliga presentation.

Hon sade till USA Today; " Michael och jag delade en ren och fullkomlig kärlek. Vanligtvis talar jag inte offentligt om förlusten av en nära anhörig. Men jag uppmuntrar alla till lags, se hans mästerskap i "This Is It". Michaels genialitet kommer aldrig att bli lika stor. Tragiskt nog, får vi nog aldrig se någon lik honom igen. "

Källa: MJWorld


Kommentarer
Postat av: CLIP

Snyggt blev det!

2010-03-28 @ 20:06:43
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild