Lady Gaga, den nya Michael Jackson?



Lady GaGa har beskrivits som den nya Michael Jackson med sin musik producent. Rodney Jerkins, som arbetade med GaGa på hennes nummer 1 hitsingel Telefon har meddelat att hon påminner honom om det sena King Of Pop när han arbetade med Jacko på sin 2001 Invincible LP.

GET BEYONCE biljetter här Jerkins berättade People.com: "Vi har inte sett en konstnär som Gaga på länge - har vi inte sett en artist som verkligen har ingen rädsla. Jag minns att Michael Jackson brukade berätta att han korsfästes för detta Thriller, men han hade att göra vad han ansåg behövdes på den tiden. Jag är bara glad att vara en del av historien. "Han tillade:" Jag har alltid velat lämna min stämpel på musik, och att kunna säga att jag arbetat med Michael Jackson och nu jobbar jag med Lady Gaga, som kommer troligtvis gå till historien som en av de bästa kvinnliga underhållare genom tiderna. "

Källa: MTV och Mjackson


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa du måste skämta, vadå nya michael jackson? LOOOL hahaha de vet alla de finns o kmr aldrig finnas en ny MJ...hon har inte ens funnits i 2 år som artist för att hon ska bli en legend... dessutom suger hon o har inte en bred publik som mj.... nuff said

2010-03-28 @ 20:03:18
Postat av: Rebecka

Gillar faktiskt inte Lady Gaga nån stans. Så nej jag tycker absolut inte att hon förtjänar att jämföras med Mike!

Vad tycker du? :)

2010-03-30 @ 18:10:06
URL: http://ottehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild