Michaels svenska hemhjälp



I tolv år arbetade hon som hemhjälp hemma hos Michael Jackson. I dag bor Kiki Chambers i Sverige, skriver tidningen Dagen. Nu berättar hon om sin tid hos superstjärnan.

– Han frågade mig vem han kunde lita på.

I dag bor Kiki Chambers på en liten ort i Västsverige. Långt från den kaliforniska solen och närvaron av superstjärnor. Men i tolv år arbetade hon som hemtjänst på Michael Jacksons ranch Neverland, skriver Dagen. På Neverland fick hon en inblick i sångarens privatliv som få andra fått ta del av.

Hon är övertygad om att sin förre arbetsgivare var oskyldig till anklagelserna om sexövergrepp. Under tiden på ranchen hade Kiki Chambers flera förtroliga samtal med stjärnan.

– Han frågade mig om han kunde lita på den och den. Det var svårt, det var inte min sak att bedöma vilka människor han omgav sig med, säger Kiki Chambers till Dagen.

Källa: Aftonbladet och Mjackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild