Svar på frågorna



Vad betyder Michael för dig?


Han betyder väldigt mycket för mig för jag känner igen mig så mycket i honom.

Vilken är din favoritsång?

Min favoritsång med MJ är utan tvekan Billie Jean, för att låten är riktigt bra och för att hans scenframträdanden av låten är fantastiska.

Vad är roligast att skriva om?

Jag vet inte, för allt som har med MJ att göra är roligt att skriva om på bloggen.

Varför startade du den här bloggen?


Jag ville på något vis hylla honom och för att jag blev väldigt inspirerad av andra MJ-bloggar som fanns då.

Vilken är din favorit bild på Michael?

En av mina favoritbilder på honom kan du se ovan.

Har du någon annan artist du gillar och isåfall vem?

Den enda artist jag kan komma på just nu som jag gillar är Joey Tempest.
Dock band som jag gillar är Nickelback, Skillet, Green Day och Linkin Park.

Vilken är din favorit musikvideo?

Min favorit musikvideo är Thriller.

När började du gilla MJ?

Jag blev ett större fan av han efter hans död i Juni 2009, men jag lyssnade lite på honom innan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild