Michaels konst donerad till barnsjukhus


I måndags presenterade Michael Jackson's mor och hans tre barn 13 konstverk som skapats av popkungen på Los Angeles barnsjukhus.

"Brett Livingstone-Strong, en nära vän till Jackson's, erbjöd sig att donera verken till sjukhuset", säger sjukhusets taleskvinna.

Prince, 14, Paris, 13, och Blanket, 9, skrev sina namn vid sidan av sin fars namnteckning på några av konstverken.

"Du tittar på detta, och det gör dig lycklig" sa Michael's syster LaToya under en ceremoni på sjukhuset. "De är nyckfulla, de är magiska, och det är bara glädje och frid. Jag vet att när man ser detta, och barnen ser det, kommer det att föra en sorts glädje till dem, och på samma gång vet jag att det kommer ge glädje till min bror också".

Hon sa att Michael skulle uppskatta att konstverken placeras i "ett sjukhus som detta som kommer hjälpa barn och människor överallt".

Källa: Billiejean.be och ForeverMichaelJackson

Kommentarer
Postat av: ForeverMichaelJackson

Japp, det tror jag också.

2011-08-10 @ 17:21:06
URL: http://forevermichaeljackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild