LaToyas utbrott i rätten

http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2011/09/28/1.2574821TS1317206045925_slot100slotWide75ArticleFull.jpg

Det blev en känslosam inledning av rättegången mot Michael Jacksons läkare Conrad Murray.
Han misstänks ha gett en dödlig dos av bedövningsmedlet propofol för att hjälpa Jackson att sova.

När en inspelning av en sluddrande Michael Jackson från 10 maj, drygt en månad före dödsfallet, spelades upp i rättssalen torkade Murray tårarna.
Bara meter därifrån satt delar ur Jacksons familj, föräldrarna Joe och Katherine, systrarna Janet och LaToya och bröderna Jermaine och Randy.
LaToya Jackson fick ett utbrott när hon hörde hur sin bror talade sluddrandes om sin sista show, samtidigt som Murray var i tårar.
– Jag känner för att skrika, ska hon ha sagt, enligt Telegraph.

Under rättegången visades också en bild på Michael Jacksons livlösa kropp.
– Murray vet precis vad som hände, vem annars ligger bakom allt det här? Det äcklar mig att se vad han gjorde med min bror. Det är fruktansvärt att se hans livlösa kropp där på båren, fortsätter LaToya Jackson.

Kenny Ortega, som var med och skapade "This is it"-turnén, som skulle bli Jacksons sista, deltog i rätten som vittne. Han berättade att Jackson inte var sig själv under en repetition den 19 juni.
– Min vän mådde inte bra. Vi kunde prata, men jag kände att han inte alls mådde bra, berättade Ortega.
Han sa att han dagen efter kontaktade Conrad Murray för att höra hur det var med Michael, men att han då blivit tillsagd att inte lägga sig i.

Källa: Expressen
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild