Två glada nyheter!

http://mjackson.blogg.se/images/2009/invicible_59049374.jpg

Hej alla bloggläsare!

Jag vill först och främst be er om ursäkt för den dåliga uppdateringen på bloggen den senaste tiden. Anledningen till att jag inte har skrivit några inlägg är för att jag har varit upptagen med att plugga.

Men iallafall, nu har jag två glada nyheter till er:

1. Den 31 oktober fyller albumet "Invincible" 10 år och för att fira det så kommer jag ägna hela oktober-månad åt
att skriva "Invincible"-relaterade inlägg.

2. Jag har fått en helt ny bloggdesign med "Invincible"-tema! Den nya designen är gjord av Maja och jag vill tacka henne så hemskt mycket för all den tid hon har lagt ner på den.

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Maja

Ville bara säga att jag läst din blogg hur längesom helst. Fortsätt med det här, det är många av oss michael jackson fans, som är glada att dessa sidor finns. Som ett minne av världens bästa människa någonsin.

Kram på dig! :)

2011-09-28 @ 14:33:27
Postat av: MichaelJacksonDevoted

Riktigt snygg design! :D

2011-09-29 @ 07:45:23
URL: http://michaeljacksondevoted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild