Alla låtar Michael framförde live



Här är alla låtar som Michael framförde sammanlagt under alla tre turnéerna (Bad Tour, Dangerous Tour och HIStory Tour):

Wanna Be Startin Somethin
Things I Do For You
Off The Wall
Human Nature
You Are Not Alone
Heartbreak Hotel
Another Part Of Me
Will You Be There
She´s Out Of My Life
Jackson 5 Medley (I Want You Back, The Love You Save, I´ll Be There)
Rock With You
Come Together
Smooth Criminal
Stranger In Moscow
The Way You Make Me Feel
Scream
You Are My Lovely One
Black Or White
Dangerous
Working Day And Night
Beat It
Billie Jean
Shake Your Body (Down To The Ground)
Thriller
Heal The World
Dirty Diana
I Just Can´t Stop Loving You
Bad
Blood On The Dance Floor
Jam
Man In The Mirror
They Don´t Care About Us
In The Closet
Off The Wall Medley (Rock With You, Off The Wall, Don't Stop 'Til You Get Enough)
D.S
Earth Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild