Ny "We Are The World"



Nu ska världsstjärnorna göra en ny version av den klassiska låten "We are the world".I centrum: svenska musikproducenten RedOne.
- Det är den största äran en musiker kan få, säger Nadir Khayat, som han egentligen heter, till AP. 
Det var i förra veckan som Quincy Jones meddelade att han planerar att göra en ny version av "We are the world".
Bland musikstjärnorna som ska medverkade finns bland andra Bono, Akon Wyclef Jean, Carlos Santana, Lady Gaga, Usher samt Toni Braxton och Jason Mraz, skriver AP.
Låtens alla Intäkter ska gå till jordbävningsoffren i Haiti.

Inspelningen ska enligt nyhetsbyrån börja i dag måndag.
Svenske musikproducenten RedOne, eller Nadir Khayat som han egentligen heter, ska arbeta med låten.
Till AP säger han:
- Det är den största äran en musiker kan få.
- Jag sa självklart ja när Quincy och Lionel Richie frågade mig om hjälp. För det handlar inte om mig, det handlar om Haiti. 

Källa: Expressen.


Kommentarer
Postat av: mjforever

Dom får inte ta bort MJs delar!

We are the world är MJs!!

2010-02-07 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild