TheMoonWalker har vunnit en Award



Har fått en award av Mjackson men det medföljer några måsten för att förtjäna den.

- Lägga in den på sin blogg.
- Länka till den jag fått den av.
- Berätta sju saker om mig själv.
- Välj sju bloggar att skicka den till.
- Länka till dessa bloggare.

Jag är en kille som lyssnar dagligen på någon av Michael Jacksons låtar, Jag är en perfektionist och vill göra t.ex. ett skolarbete så bra som möjligt, Jag gillar att skriva och rita, Jag gillar "Family Guy" och "Simpsons", Jag har varit statist i en dansk film, Jag älskar katter och jag ser fram i mot ett nytt Jackson-år!

De nominerade är (tar favoritbloggar):
1. Mjackson
2. Popkungen
3. MichaelJacksonBlogg
4. MinneavMichael
5. Inmemoryofmj
6. Mjalive
7. Kingofpopmj


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Okej. :D

2010-02-03 @ 20:40:22
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild