"Han sa att han skulle dö som Elvis"



Äktenskapet mellan Michael Jackson och Lisa Marie Presley tog slut för många år sedan.Men redan när de var tillsammans visste han att han skulle dö på det här viset.
- Han sa att han skulle dö som min far, skriver Lisa Marie Presley på sin MySpace-sida.

Lisa Marie Presley hade ett djupt samtal med sin make för 14 år sen,
då Michael frågade ut henne om faderns - Elvis Presleys - död.
Hon berättar själv öppenhjärtigt om känslorna efter att hennes exmake nu dött,
på ett sätt som han själv förutspådde.
Elvis dog bara 42 år gammal - kämpandes mot sitt beroende av droger och olika läkemedel.

- Då försökte jag bestämt slita honom från de tankarna.
Jag försökte hjälpa honom, men kunde inte, skriver hon.
Michael Jacksons död påverkar Lisa Marie mer än hon kunde tro,
 kanske för att hon misslyckades hjälpa honom.
Flera år efter skilsmässan ältade hon vad som gick fel, samtidigt som hon var arg på Michael.
Nu är hon förtvivlad av sorg och försöker minnas Michaels fina sidor.
- Han var en fantastisk person och jag är glad som kom
honom så nära som jag gjorde och att jag fick uppleva så mycket med honom.

Källa: Expressen och Gonetoosoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild