Jacksons hemliga pojkvän?!



Det här är Jason Pfeiffer, en dermatologassistent som precis avslöjat att han var
Michael Jacksons pojkvän! Jason säger att han var ihop med Michael när popstjärnan avled och att de hade ett mycket passionerat förhållande. Enligt Jason presenterades paret för varandra av Michaels vän Dr Arnold Klein men vi tycker att det hela låter väldigt suspekt. Varför gå ut med det nu i så fall?

Man skall inte tro på allt skit som media vräker ut sig efter Michaels död.
Detta är ren bullshit, enligt vad jag tror för varför skriver dom det här nu för?
Har dessutom aldrig sett denna man med Michael eller någon annanstans tidigare.

Jag var bara tvungen att lägga upp detta för att visa er ännu en skvallernyhet om Michael Jackson.


Kommentarer
Postat av: michelle ♥ | michellemaiga.blogg.se

sv; Ja jag håller med! Jag blir så jävla upprörd av allt detta! Kan man inte bara låta han få vila i frid? ska man hålla på att sprida falska rykten när han inte kan föra sin egna talan sen ? så himla billigt.

2010-05-02 @ 21:27:48
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild