Familjen Jackson rasar mot skämt i TV

http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/1984-Footage-Shows-How-Michael-Jackson-Caught-Fire-2.jpg

Under en reklamfilmsinspelning 1984 gick det mesta fel för Michael Jackson.

Popstjärnans hår fattade eld efter att en specialeffekt gått snett och Jackson brände sig allvarligt.

Efter händelsen blev han beroende av smärtstillande tabletter för att kunna leva med skadorna.

Nu rasar hans familj mot ett skämt som "American Idol"-deltagaren James Durbin drog efter sitt framträdande häromkvällen.

- Jag har så mycket hårsprej i mitt hår, så jag var rädd att råka ut för ett "Pepsi"-ögonblick, sa sångaren efter sitt effektfulla nummer och syftade på Jacksons olycka.

Ett ombud för familjen Jackson har senare uttalat sig om repliken:

- Vi blev chockade när vi såg det. Händelsen är inget att skämta om.

Dessutom var familjen upprörd för att skämtet inte togs bort från den senare västkustsändningen.

Källa: Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild